Skip to content

Positiivinen tai rakentava asiakaspalaute on meille kullanarvoista. Hyödynnämme sitä toimintamme kehittämisessä ja parantamisessa. Kun kaikki menee kuten kuuluukin, niin lämmittää se myös sydäntä, kun asiakaskin on sen huomannut ja vielä kertoo siitä. Meille on aina ollut tärkeää se, että saat asiakkaana hyvää palvelua ja että pystymme aidosti helpottamaan arkeasi. Pyrimme kuuntelemaan tarkasti toiveitasi ja autamme sinua viestimään omassa organisaatiossasi helposti, laadukkaasti ja menestyksekkäästi kanavasta riippumatta. Lue asiakastarinoitamme ja liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon.

Asiakastarina Terveyskylä

Terveyskylä on asiantuntijoiden yhdessä potilaiden kanssa kehittämä erikoissairaanhoidon verkkopalvelu, joka tarjoaa tietoa ja tukea kaikille, hoitoa potilaille ja työkaluja ammattilaisille.

Lue lisää

Kyllä onnistuu!

"Kyllä onnistuu!", todettiin asiakkaallemme Luken eli Luonnonvarakeskuksen Kaisa Niemiselle, kun hänellä oli äkillinen tarve kahdelle rollupille omaan asiakastilaisuuteen.

Lue lisää

Asiakastarina Helsingin Seudun Suunnittelu- ja Rakennuttajapalvelu HSSR Oy

Suunnitteletko muuttoa uuteen toimitilaan tai onko tarve uudistaa ja piristää vanhaa? Suurkuvapuolemme ratkaisuilla voidaan optimoida tilankäyttö ja herättää brändi-ilme eloon.

Lue lisää

Asiakastarina Berner

Berner halusi ulkoistaa omaa esitetuotantoaan, jota heillä hoidettiin ennen itse omalla digipainokoneella. Tavoitteena oli löytää kustannustehokas kumppani, joka ottaisi ko. tuotannon hoidettavakseen.

Lue lisää

Asiakastarina Attendo

Attendon tavoitteena on ollut alusta asti kehittää ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin vaikuttavia, laadukkaita ja kustannustehokkaita palveluja. Suomessa toiminta lähti liikkeelle vuonna 2000.

Lue lisää

Asiakastarina Reserviläisliitto

Verkkokauppa helpottaa elämää. Asiakkaamme Reserviläisliitto on käyttänyt NiiniShop-verkkokauppaa nyt vuoden verran. Kokemukset ovat olleet hyviä.

Lue lisää

Asiakastarina Kirkkonummen Huolto Oy

Asiakkaamme Kirkkonummen Huolto Oy palkittiin vuoden Isännöintiteko 2017 -palkinnolla viime syksynä. Palkinnon kriteerinä oli isännöintialan digiosaamisen kehittäminen asiakkaiden ja yrityksen hyväksi.

Lue lisää