Skip to content

Toimivan suoran määrittää kohderyhmä, budjetti ja itse haluttu viesti. Suoran suunnittelu voidaan tehdä yhteistyössä asiakkaan, asiakkaan oman graafikon, mainostoimiston tai muun yhteistyökumppanin kanssa, tai hyödyntäen Niinin omaa suunnittelupalvelua tai -verkostoa. Graafinen suunnittelumme taittaa suoran eri pinnat sovitun mukaisesti, painatus ja lähetys onnistuvat meiltä.

Hyvin suunniteltu osuu suoraan maaliin

  • Suoran sisällön suunnittelussa tärkeää on ymmärtää, keitä kohderyhmäsi ovat, miten heidät parhaiten tavoitat ja missä kanavassa. Suoran ”pinnan” valinta voi olla myös kombinaatio sähköistä suoraa ja fyysistä lähetettävää suoraa. Moni suoran ratkaisu lähtee oivalluksesta, mitä asiakkaamme asiakas tarvitsee tai haluaa, mihin hän voisi reagoida ja jättää sitä kautta vähintään muistijälki asiakkaamme tuotteita ja palveluista, puhumattakaan suorasta ostosta. Sähköinen suora voi muistuttaa sekä ohjata verkkosivustoille ja fyysinen suora tehdä itse toiminnan tutustua palveluun tai ostaa tuote vaikka asiakkaamme verkkokaupasta tai ladata asiakkaan applikaatio.
  • Viestin sisällön kristallisointi on myös tärkeää. Mikä on siis ydin viestisi? Miten kiteytetään tarjous tai muu viesti? Olethan ratkaisemassa juuri asiakkaasi ongelmaa.
  • Keskitytään muutamaan relevanttiin tekijään ja suora rakentuu siitä.
  • Sinulla voi olla jo asiakasrekisteri tai autamme rekisterin kartoittamisessa, kohderyhmän rajauksessa ja hankinnassa.

Ota siis yhteyttä meihin, niin käydään läpi tarpeesi ja tavoitteesi.