Tiedote asiakkaille ja sidosryhmille: Niini palvelee normaalisti korona-virustilanteessa

Hyvä asiakkaamme ja muut sidosryhmämme,

Meillä Niinillä asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus on ensisijaisen tärkeää, ja olemme varautuneet ja ryhtyneet toimiin koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.
Jeesaamme teitä edelleen arkisin klo 8–17, minkä lisäksi julkinen verkkokauppa päivystää 24/7 osoitteessa www.niinishop.fi. Pyydämme teitä asiakaspalvelutiskin sijaan olemaan yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakaspalvelun tavoitat myös niini.fi-sivuston chatin kautta toimistoaikaan.

Myyjämme ottavat myös mielellään kanssanne videopuheluita. Haluamme varmistaa korkealaatuisen palvelun asiakkaillemme myös poikkeuksellisissa tilanteissa.

• Helsinki 010 6803 400 / myynti@niini.fi
• Turku 010 6803 450 / turku@niini.fi
• Tampere 010 6803 470 / tampere@niini.fi
• Kotka 010 6803 340 / kotka@niini.fi
• Lappeenranta 010 6803 330 / lappeenranta@niini.fi

Löydetään yhdessä juuri teille sopivat ratkaisut tähän poikkeukselliseen tilanteeseen, jotta teidän ei tarvitse jäädä niitä yksin miettimään. Nyt innovoidaan Niini- takuumme https://niini.fi/niini-takuut/ mukaisesti uutta.

Pidetään huolta toisistamme,

Katja Niini

Aihealue: Uutiset

Puhu painoa - lyhyt oppimäärä painotuotteiden sanastosta

Oletko tilaamassa painotuotteita, mutta osa tuotteisiin liittyvästä sanastosta on täyttä siansaksaa korvillesi? Vaikka painotalon työntekijät pyrkivät puhumaan asiakkaiden kanssa ns. arkikielellä, voi joukkoon eksyä jokunen pätkä ammattisanastoa. Kokosimme blogiin listan yleisimmin esiintyvistä termeistä, joiden tunteminen helpottaa asiointia painotalon kanssa. Nappaa termit muistiin!

Haku päällä! Oletko sinä etsimämme IT-tukihenkilö?

Etsimme meille Niinille äitiysloman ajaksi IT-tukihenkilöä Helsinkiin työskentelemään n.25h/vko viikossa. Oletko sinä etsimämme aktiivinen ja ratkaisukeskeinen IT-asiantuntija? Lue lisää avoimesta työpaikasta!

Ekologiset painotuotteet - onko sellaisia?

Vihreät arvot ovat tärkeitä kaikenlaisessa kuluttamisessa. Ekologisia valintoja ja toimintoja pyritään tekemään entistä enemmän kaikilla elämän osa-alueilla - niin myös yritysmaailmassa ja siellä lähes välttämättömissä mainosmateriaaleissa. Mutta voiko painotuote olla ekologinen? Tästä artikkelista voit lukea meidän vinkkejä siihen miten voit vaikuttaa painettavien mainostuotteiden ympäristöystävällisyyteen!

Aloittava yrittäjä, kaikesta ei tarvitse selvitä yksin – tutustu painotalojen tarjontaan

Asteletko yrittäjyytesi ensimmäisiä askeleita? Paljon on tapahtunut, että olet päässyt tähän pisteeseen ja paljon tulee varmasti vielä tapahtumaan. Yrityksesi on nyt totta ja olemassa, mutta se ei kuitenkaan pelkästään riitä. Se pitää saada olemaan olemassa myös tuleville asiakkaillesi.