Palvelut
Tarjouspyyntö
Jätä meille tarjouspyyntö tarvitsemastasi painotuotteesta.
Yli 99 € verkkokauppatilauksiin ilmainen toimitus!
Yli 99 € verkkokauppatilauksiin ilmainen toimitus!
Sisustustaulut
Tulostuspalvelu
Roll-upit
Flyerit
Kutsut ja kortit
Jätä meille tarjouspyyntö tarvitsemastasi painotuotteesta.
Kiitämme lämpimästi Lappeenrannan palvelupisteemme asiakkaita kuluneista vuosista. Olemme sulkeneet, mutta palvelemme tästä eteenpäin verkkokauppamme kautta.
Näytä lisää
Graafiset tuotteet ja palvelut
paino@niini.fi
Rakennuspiirustuspalvelut
cad@niini.fi
Asiakaspalvelu
puh. 010 6803 213
Etsitkö tehokasta tapaa tilata yrityksesi painotuotteita? Tutustu uudistuneeseen painotuotteiden Niini MyPrintdesk-tilauskanavaamme, joka mukautetaan sinun yrityksesi tarpeisiin.
Mikäli yritykselläsi on MyPrintdesk-tilauskanava, voit kirjautua sinne osoitteessa niini.myprintdesk.net!
Niini MyPrintdesk tarjoaa yrityksellesi kustomoidun painotuotteiden tilauskanavan, joka mahdollistaa erilaisten markkinointimateriaalien tilaamisen helposti yhdestä paikasta. Palvelu on käytettävissä kaikilla eri selaimilla 24/7. Tilauskanavaan lisätään painotuotteiden tuotetiedot ja hinnat, joten tiedät tarkalleen, mitä tilaat ja millä hinnalla.
MyPrintdesk-tilauskanava tarjoaa myös tilaushistorian ja mahdollistaa uusien tilausten tekemisen vaivattomasti. Saat halutessasi raportteja varastotuotteiden saldoista ja tilausmääristä. Tämä on hyödyllinen tieto, kun suunnittelet tulevia toimenpiteitä ja budjettia.
Suosittu SmartCanvas-personointiominaisuus mahdollistaa esimerkiksi käyntikorttien helpon tilaamisen. Tilaaja voi tilata omilla tiedoillein syöttää tietonsa tilauskanavaan yrityksen käyntikorttipohjaan
Tilaa tilauskanavasta helposti lisäpainokset jo olemassa olevista tuotteista.
Mikäli yrityksesi kaipaa esimerkiksi tietystä koosta ja materiaalista valmistettuja julisteita, mutta niissä vaihtuu säännöllisesti aineisto – on Ad Hoc-tuotetyyppi oikea valinta. Lataa siis uusi aineisto tilauskanavaan ja tilaa tuote samoilla tuotespekseillä.
Loppuuko varastotila kesken? Voimme lisätä jo olemassa olevat markkinointimateriaalisi kuten kynät ja liikelahjat tilauskanavaan sinun tilattavaksesi.
Ja paljon muuta! MyPrintdesk-tilauskanavan mahdollisuudet ovat laajat.
Mikäli kiinnostuit ja haluat kuulla lisää, saat lisätietoja Niinin yhteyshenkilöltäsi, tai sähköpostilla myynti@niini.fi.
"*" näyttää pakolliset kentät
Miksi verkkokaupassa on tarjolla edullisempia hintoja kuin perinteisissä tilausmenetelmissä?
Verkkokaupan tarjoamat edullisemmat hinnat verrattuna perinteisiin tilausmenetelmiin, kuten sähköpostitilauksiin, voidaan selittää seuraavilla tekijöillä:
Tilausten automaattinen kirjaaminen: Olemme investoineet merkittävästi automaatioon verkkokauppatilauksissamme. Tämä mahdollistaa useiden työvaiheiden automatisoinnin, kuten tilauksen kirjauksen ja vastaanoton. Automatisoitu tilauksen käsittelyprosessi vähentää manuaalisen työn tarvetta ja siten kustannuksia.
Tiedostojen käsittelyn automatisointi: Verkkokauppamme on suunniteltu käsittelemään tiedostoja tehokkaasti ja automaattisesti. Tämä sisältää tiedoston tarkastuksen ja asemoinnin koneelle. Automaattinen tiedostonkäsittely nopeuttaa tilausten käsittelyä ja vähentää virheiden riskiä.
Toimitustietojen syöttö ja toimitustavan valinta: Verkkokauppajärjestelmämme mahdollistaa asiakkaiden syöttää toimitustiedot ja valita toimitustavan kätevästi itse. Tämä vähentää manuaalisen työn tarvetta ja varmistaa tarkat toimitustiedot.
Maksutapahtumien helppo hallinta: Verkkokauppajärjestelmämme integroi sujuvasti erilaiset maksutavat ja mahdollistaa maksutapahtumien helpon hallinnan. Tämä vähentää laskutukseen liittyvää työtä ja varmistaa nopeat ja turvalliset maksutapahtumat.
Nopeampi tuotantoon siirtyminen: Verkkokauppajärjestelmän avulla tilaukset ja niihin liittyvät tiedostot päätyvät nopeammin tuotantoon työn alle. Tämä johtaa lyhyempiin läpimenoaikoihin ja mahdollistaa tuotteiden nopeamman toimituksen asiakkaille.