Attendon tavoitteena on ollut alusta asti kehittää ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin vaikuttavia, laadukkaita ja kustannustehokkaita palveluja. Suomessa toiminta lähti liikkeelle vuonna 2000. Lue lisää täältä https://www.attendo.fi/t%C3%A4m%C3%A4-on-attendo

Attendon ostoprosessit olivat ennen monivaiheisia sisältäen tarjouspyynnöt, hyväksynnät ja itse tilauksen tekemisen. Kaikki tämä oli hyvin hidasta ja epäkäytännöllistä. Senhetkinen toimintamalli haastettiin ja Kopio Niini ratkaisi tämän asiakkaan haasteen 24/7 asiakaskohtaisella verkkokaupalla, jossa kaikki tuotteet ovat aineistoineen helposti tilattavissa paikasta ja ajasta riippumatta. Tuotteita on tällä hetkellä pitkälle toista sataa käyntikorteista julisteisiin ja kaikki Attendon yksiköt käyttävät samaa kauppaa, jossa tuotteiden hinnat, toimitusajat, tilaushistoria sekä varastotuotteiden reaaliaikaiset saldot ovat heti nähtävillä. Kaikki hoituu nyt helpommin, suoraviivaisemmin ja nopeammin.

Kopio Niini toimittaa nyt Attendolle myös operatiivista toimintaa tukevaa materiaalia, kuten uusien avautuvien hoivakotien starttipaketteja ja omaisinfo-kittejä ja uusia tuotteita lisätään kauppaan sitä mukaa kun tarve ilmenee.

“Yhteistyö Kopio Niinin kanssa on sujunut hyvin ja mutkattomasti. Ison maanlaajuisen organisaation painomateriaalin hallintaan oma verkossa toimiva kanava on välttämätön, ja Kopio Niinin verkkokauppa täyttää vaatimuksemme.” toteaa Attendon Tuomas Saloniemi, markkinointikoordinaattori.

Ota yhteyttä ja helpotetaan teidänkin arkea
https://www.kopioniini.fi/digipalvelut/verkkokauppa/
kysy lisää Kopio Niinin yhteyshenkilöltäsi tai myyntijohtaja Kimmo Peräseltä 040-7711 559