Avainlipun merkitys Niinille
Niinin verkkokaupalla, tuotteilla ja palveluilla heiluu kotimaisuuden lippu – Avainlippu! Istuimme alas toimitusjohtajamme Katja Niinin kanssa keskustelemaan, mitä Avainlippu, kotimaisuus ja vastuullisuus Niinillä tarkoittavat.
Niini ja Avainlippu
Kun näet Suomalaisen työnliiton Avainlippu-merkin, voit olla varma, että kyseessä on tuote tai palvelu, jossa suomalainen sydän sykkii vahvana. Yritys, joka ottaa Avainlipun käyttöönsä nostaa esiin sen, että he panostavat suomalaisten osaajien, työntekijöidensä ja raaka-aineidensa käyttöön.
Toimitusjohtajamme Katja Niini kertoo, että Niini päätti lähteä metsästämään Avainlippua ensin painotuotteille. Homma lähti lapasesta ja pian meillä heilukin kolme eri Avainlippua: yksi verkkokaupalle, toinen palveluille ja kolmas painotuotteille.
Kotimaisuus kunniaan
Niinillä painotetaan kotimaisuutta monin tavoin. Kotimaisuus tarkoittaa meille paitsi ympäristöasioiden huomioimista myös sitä, että työllistämme Suomessa ja maksamme veroja Suomeen.
“Ostamme ensisijaisesti läheltä myös raaka-aineet, koska sillä on merkitystä myös hiilijalanjälkeemme, jonka pienentäminen on meille sydämen asia ja tärkeää myös asiakkaillemme.” Katja kertoo.
Niinin kotimaisuusaste on lähemmäs 90 prosenttia, mikä tarkoittaa, että suurin osa tuotteeseen tai palvelun tuotantoon kohdistuvat kustannukset tapahtuu Suomessa.
”Löytämällä kumppaneita Suomesta ja tukemalla muita yrittäjiä hankkimalla heidän palveluitaan ja tuotteitaan, tuotamme yhdessä hyvää ja voimme omalta osaltamme olla vahvistamassa suomalaista yhteiskuntaa”, Katja kertoo.
Hyvien valintojen viikko 2024
29.4.-5.5. vietetään Hyvien valintojen viikkoa, jonka tarkoituksena on herättää kuluttajat pohtimaan suomalaisen työn merkitystä valinnoissaan. Aina ei tarvitse ostaa, mutta kun päätät ostaa, valitse suomalaista.
Niini tarjoaa tämän kunniaksi verkkokaupan tilauksien loppusummasta -10% alennuksen! Tarjous on voimassa koko viikon.
Tästä verkkokauppaan!