Asiakkaat ja asiakaskokemus ovat aina olleet meille tärkeitä. Olemmehan perheyritys ja asiakassuhteemme ovat pitkiä ja sitäkin kautta hedelmällisiä.
Printtituotteiden ja digitaalisten palveluiden lisäksi Niini tarjoaa nykyään muita asiakkaiden näkyvyyttä parantavia ratkaisuja, kuten video- ja uutiskirjetuotantoa ja somepäivityksiä.
“Käymme aktiivisesti vuoropuhelua asiakkaiden kanssa ja teemme muun muassa asiakashaastatteluja, jotta ymmärrämme, miten tarpeet ovat muuttuneet. Tavoitteemme on palvella yhä kokonaisvaltaisemmin asiakkaiden viestintätarpeissa”, kertoo toimitusjohtaja Katja Niini.
Koronatilanne on muokannut toimialaa ja tietyiltä osin asiakastarpeet ovat muuttuneet yllättäväänkin suuntaan. Digitaalisuuden lisääntyminen on ilmeinen muutos, mutta printillä on oma selkeä roolinsa viestinnän kanavana.
“Tässä muuttuneessa tilanteessa meidän asiakkaamme miettivät, miten tavoittaa omat asiakkaansa ja erottua. Esimerkiksi printtisuoramainonta toimii nyt hyvin uusien verkkokauppa-asiakkaiden hankkimisessa”, toteaa kehitysjohtaja Viivi Niini.
Kauppalehti Option mainosliitteestä luet koko jutun, sivu 37.
Otahan yhteyttä, niin kartoitetaan sinunkin näkyvyys- ja viestintätarpeesi. Kuka jeesaa? No Niini.