Skip to content

Takaisin

Asiakkaiden kokemuksilla on suuri merkitys toiminnan kehittämisessä

Kysyimme kuluvan kesän aikana loppukäyttäjiltämme palautetta digipalveluistamme. Viestimme suoraan kahden eri palvelumme loppukäyttäjille. Toista palvelua tarjoamme käyttäjillemme ilmaiseksi ja toinen taas on maksullinen premium-palvelu. Tulokset olivat mukavaa luettavaa ja niissä oli paljon yhteneväisyyksiä.

Kuvan sanapilvestä pystyy helposti päättelemään käyttäjillemme tärkeät ja merkitykselliset asiat. Molempien palveluiden ominaisuuksista arvostettiin mm. niiden helppoutta ja käyttäjälähtöisyyttä, laadukkuutta ja toimintavarmuutta sekä toimivaa käyttäjätukea.

Saimme jälleen paljon loistavia kehitysehdotuksia ja ajatuksia siitä, kuinka voimme kehittää palveluitamme vieläkin parempaan suuntaan. Kun kysyimme tärkeimpiä huomioitavia asioita tulevaisuuden uusissa palveluissa, korostui nopeuden, helppouden ja yksinkertaisuuden merkitys yli kaiken muun. Edellä mainittuihin toivottiin ratkaisuja mm. järjestelmien välisien integraatioiden avulla. Voimmekin ylpeänä kertoa, että olemme toteuttaneet erilaisia integraatioita asiakkaidemme käyttämiin järjestelmiin, joista viimeisin on NiiniPlus-projektipankkimme ja Congrid-sovelluksen välinen integraatio.

Kiitos kaikille palautteensa meille antaneille, ja nyt käärimme hihat ja alamme hommiin.

Kirjoittaja on Kopio Niinin Digital Product Manager Jani Henriksson.

#kopioniini #paino_ideallesi #haastameidät #kehitystyö #congrid #digitaalisuus #asiakaskokemus

Aihealue: Blogi, Uutiset