Jäikö viime messuilta tunne, että oliko tämä nyt edes kannattavaa. Syynä saattaa olla se, että ehtinyt pysähtyä pohtimaan palvelevatko messumateriaalit tavoitteitasi. Messut ovat yritykselle yleensä iso rahallinen ja ajallinen panostus, joten suunnittelu kannattaa. Lähde siis messumatkaan avoimin mielin, mutta älä takki auki.

Kysymyksiä pohdittavaksi ennen messuja – ja ennen mainosmateriaalien tilaamista:

Mikä on kohderyhmäsi? Olethan menossa oikeille messuille, jossa kohderyhmäsi liikkuu? Muista, että kilpailijasi ei tarvitse olla samoilla messuilla, kunhan kohderyhmäsi on.

Mitä messuilla on tarkoitus esitellä? Tietty tuote vai koko yrityksen tuote- ja palvelutarjonta, uusi lanseeraus vai haluatko tehdä yritystä tunnetuksi. Mikä on ydinviestisi juuri näille messuille?

Millainen on messuosaston ilme (muista edellinen kohta), miten ja millaisilla elementeillä viestisi erottuu ja välittyy?  Ja millaiset jakotuotteet sopivat messuvieraille jaettavaksi?

Me hyppäämme sinun messumenestystarinaasi mieluusti mukaan jo suunnittelun alkuvaiheessa. Autamme sinua löytämään sopivat ratkaisut, joilla erotut ja jäät mieleen messuilla.

Herätä kiinnostus ja kerää kävijät

Kun aloitat messuosaston suunnittelun siitä lähtökohdasta, että messut ovat ennen kaikkea kohtaamispaikka, olet jo pitkällä. Messuilla ja tapahtumissa tarvitaan koskettavaa markkinointia. Laadukkaat ja yrityksen brändiin sopivat materiaalit ovat vahva ja mieleenpainuva viesti asiakkaalle. 

Laadukkailla messumateriaaleilla ja puhuttelevalla viestillä herätät huomion, saat potentiaalisen asiakkaan pysähtymään ja messukohtaaminen yrityksesi kanssa jää asiakkaan mieleen.

Tarjoamme ammattitaitomme ja silmää yksityiskohdille sekä ideoita mitä kaikkea voisitkaan tehdä oman myyntisi edistämiseksi messuilla. Meiltä saat messuille materiaaleja messuosaston seinäkkeistä nimikyltteihin ja esitteisiin sekä brändättyihin karkkikääreisiin.

Olemme vuosien aikana herättäneet eloon mitä luovempia ideoita. Suurkuvatuotteet taipuvat moniin muotoihin ja käyttötarkoituksiin, mielenkiintoa voidaan lisätä tarroilla tai magneettituotteilla. Tunne muistetaan, anna siis messuvieraan kokea pienen pieni seikkailu tai elämys osastollanne.

Messut tulossa, mutta materiaalit puuttuu?

Älä jää yksin miettimään mitä tällä kertaa messuosastolle laitettaisiin, vaan ota meidät mukaan ideoinnin tueksi. Suunnitellaan yhdessä osastollenne messumateriaalit, jotka keräävät kävijät ja luotsaavat liidit ostopolulle.

Tarjoamme kattavat palvelut näytteilleasettajille. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

TUOTTEET JA PALVELUT

  • Messuosastot
  • Messukalusteet
  • Taustaseinäkkeet
  • Teippaukset
    • Esitteet
    • Julisteet
    • Banderollit ja roll-upit
    • Käyntikortit
    • Arpalipukkeet ja arvontalaatikot
    • Jakotuotteet

     

    Helposti ja nopeasti verkkokaupasta

    Tapahtumat

    Tapahtumapassi

    From 0,00
    From 0,00
    From 0,00
    (8) From 0,00
    From 0,00

    Kyltit

    Kyltti A1

    From 0,00