Asiakastyytyväisyys on meille erittäin tärkeää ja pyrimme kehittämään toimintaamme saadun palautteen pohjalta. Jälleen kevään aikana tutkimme asiakkaiden ajatuksia ja mielipiteitä meistä, ja saimme paljon arvokasta tietoa ja kehitysideoita. Iloksemme saimme todeta tutkimusta purkaessa, että olemme tehneet asioita oikein ja asiakkaamme pitivät saatua palvelua hyvänä tai erittäin hyvänä (arvosanat 8–10). Vuosien kehitystyö on selvästi ollut oikeaan suuntaan ja toivomme jatkossakin sinulta palautetta ja kehitysideoita.

Luotettavuuden ja toimintavarmuuden merkitys oli asiakkaiden mielestä kaikista tärkein tekijä yhteistyölle tutkimuksen mukaan.
Asiakaspalvelu ja nopeus kiilasivat heti seuraaville sijoille. Näissä tekijöissä pärjäsimme myös erinomaisesti.

93,2 % kyselyyn vastanneista koki palvelumme hyvänä tai erittäin hyvänä
(yleisarvosana 8–10).
64,3 % asiakkaistamme on suositellut Kopio Niiniä muille ja 96,6 % voisi suositella
Kopio Niiniä muille.

Kaikkien vastaajien kesken arvottiin Lippupisteen 100 euron lahjakortti,
jonka voitti YLE:n Maria Kivinen.

Onnea voittajalle ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!