Oh La La Second hand avaa ovensa tänään ystävänpäivänä Kauppakeskus Tikkurissa Vantaalla. Painotalo on aloittavalle yritykselle tukipilari, kuin ystävä konsanaan.

Kun halutaan herättää liiketila ja yrityksen brändi-identiteetti eloon, tarjoaa painotalo siihen monipuoliset tuotteet ja mahdollisuudet. Oh La La on ollut asiakkaamme jo päivästä yksi – ja jo ennen sitä. Meitä yhdistävät paitsi brändiväritys, mutta myös samat arvot.

Unelmista todeksi

Oh La Lan perustajat Sanna ja Jonna ovat ystäviä ja kollegoja 17 vuoden takaa. Ystäviä yhdisti intohimo kirppistelyyn ja löytöjen tekemiseen. Myöhemmin löytyi yhteinen unelma yrittäjyydestä ja palaset loksahtivat kohdalleen.

“Halusimme luoda täyden palvelun second hand-myymälän, jossa kaikki on esteettisesti ja kauniisti laitettu esille. Ja niin, että kokematon kirppistelijäkin löytäisi itselleen sopivaa ja saisi saman ilon aarteiden löytämisestä, mitä me intohimoiset harrastajatkin,” Sanna kertoo.

Oh La La:lle toteutettiin yhdessä erilaisia elementtejä aina toimitilabrändäyksestä asiakkaiden opastamiseen. Julisteet ohjaavat Tikkuriin saapuvat asiakkaat A-ständin avulla oikeaan kerrokseen.

Toimitilabrändäykseen käytetyt ikkunateippaukset ja kattokyltit tuovat näkyvästi brändi-ilmeen myymälässä esiin. Kategoriakyltit, kokolaput ja hintalaput auttavat asiakasta löytämään oikean tyylin, koon ja hintaluokan tuotteen.

“Painotalo auttaa meitä herättämään Oh La La:n eloon, myös luomaan meille tärkeää, asiakaskokemusta,” Sanna jatkaa.

 

Vastuullisuus puhuttelee

“Meidän brändiä kuvaa elämyksellisyys, ilo ja leikkisyys ja haluamme tuoda tätä esiin rekityksissä. Olemme nimenneet teemoja ja vaatekategorioita pilke silmäkulmassa, mutta niin, että asiakas löytäisi etsimänsä. Haluamme myös, että hintalappu ei häviä tai irtoa helposti, lisäksi hintalappujen taustapahvit tuovat laadun tuntua tuotteisiin ja palveluun.”

Oh La La päätyi asiakkaaksemme alun perin verkkokaupan kautta, josta Sanna tilasi flyerit liikkeen ennakkomarkkinointiin.

“Haluamme ostaa palveluja yrityksemme arvoja jakavilta yrityksiltä, huomasimme, että myös Niini on vastuullinen ja myös perheyrittäjyys puhutteli. Lisäksi verkkokaupasta näki heti hinnan ja tilaaminen oli helppoa. Nyt yritystä perustaessa on to do -lista on pitkä ja tämä tuntui helpolta tavalta.”

Kun ajankohtaiseksi tuli myös myymälän brändäys Sanna ja Jonna kääntyivät jälleen meidän puoleemme.

Ja oh la laa – kokonaisuus todellakin huokuu iloa ja hyvää fiilistä.