Blogi

Asiakastarina Attendo

Attendon tavoitteena on ollut alusta asti kehittää ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin vaikuttavia, laadukkaita ja kustannustehokkaita [...]

Osallistu hyödyllisiin digitaalisten palveluiden webinaareihin

Teemme webinaareista myös tallenteen eli mikäli et pääse livenä paikan päälle, niin lähetämme linkin tallenteeseen [...]

Lyhyt oppimäärä fonteista

Kun käytössä oli vain kynä ja paperi, loimme käsialoilla fontteja itse. Painotekniikan kehittyminen vei typografian [...]

Kopio Niini on mukana FinnBuild 2018 messuilla!

Läpinäkyvässä sekä yhteisessä tekemisessä, jota ei rajoita turhat raja-aidat, on hyvät eväät paremman tulevaisuuden rakentamiselle. [...]

Rekrytointikumppani on tärkeän tehtävän parissa

Yritykseen palkattavat ammattilaiset vaikuttavat monilta osilta yrityksen menestykseen ja aikaansaannoksiin. Rekrytointi on avainasemassa tätä ammattilaisjoukkoa etsittäessä. [...]

#meniiniläiset Sampo Kauranen

Olen Sampo Kauranen, 26-vuotias Kopio Niinin tallennuspalveluvastaava. Käytännössä toimin rakennuspiirustustuotannon digituotteiden tukitehtävissä ja asiakkaiden ja [...]

Asiakkaiden kokemuksilla on suuri merkitys toiminnan kehittämisessä

Kysyimme kuluvan kesän aikana loppukäyttäjiltämme palautetta digipalveluistamme. Tulokset olivat mukavaa luettavaa ja niissä oli paljon [...]

Kirjojen ystävien päivä

Tänään 9.8. on monen koulunsa aloittavan lapsen ensimmäinen koulupäivä ja myös Kirjojen ystävien päivä. Moni [...]

100 % vesivoimaa

Kopio Niini on sitoutunut ympäristöarvojemme mukaisesti Ekokompassi-ympäristöjärjestelmään ja mm. sitä kautta sitoudumme jatkuvaan parantamiseen. Kopio [...]

Mikä siinä logossa maksaa?

Logon teettäminen voi tuntua mahdottomalta tehtävältä, kun potentiaalisia suunnittelijoita on tarjolla pilvin pimein. Ja kun [...]

Asiakastarina Reserviläisliitto

Verkkokauppa helpottaa elämää. Asiakkaamme Reserviläisliitto on käyttänyt NiiniShop-verkkokauppaa nyt vuoden verran. Kokemukset ovat olleet hyviä. [...]

Asiakastyytyväisyystutkimuksen satoa

Asiakastyytyväisyys on meille erittäin tärkeää ja pyrimme kehittämään toimintaamme saadun palautteen pohjalta. Jälleen kevään aikana [...]

Asiakastarina Kirkkonummen Huolto Oy

Asiakkaamme Kirkkonummen Huolto Oy palkittiin vuoden Isännöintiteko 2017 -palkinnolla viime syksynä. Palkinnon kriteerinä oli isännöintialan [...]

Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme

Meille on tärkeää, että sinun henkilötietosi ovat jatkossakin turvassa ja pystymme tarjoamaan sinulle parhaan mahdollisen [...]

Nyt kaikki rakennustyömaan toimijat samaan katkeamattomaan viestiketjuun

Kopio Niini ja Congrid aloittivat yhteistyön huhtikuussa 2018, jonka vaatimattomana tavoitteena on rakennusprojektien tiedonkulun parantaminen [...]

Me Niiniläiset välitämme ympäristöstämme

Ympäristö on meille erittäin tärkeä ja haluamme toiminnassamme huomioida sille mahdollisesti aiheuttamamme rasitteet. Apunamme seurauksien [...]

Kotkan toimipiste muuttaa

Kotkan toimipisteemme muuttaa huhtikuussa uusiin tiloihin osoitteeseen Keskuskatu 25. Tiedotamme lisää lähempänä muuttoajankohtaa. [...]

Varhaiset omaksujat haastavat totuttuja viestintä- ja yhteiskehittämistapoja, osa 1

Digituotepäällikkömme Jani Henriksson bloggasi uusien viestintäkanavien ja -työkalujen käyttöönotosta. Joustavat viestinnän keinot jouhevoittavat sisäistä projektityöskentelyä [...]

Osta edes pipo – eli tarvitsetko kumppanin vai toimittajan?

Lue myyntijohtaja Kimmo Peräsen uusin blogipostaus täältä. [...]

NiiniPlus-projektipankin vuosi 2017

Viime vuonna projektipankkimme koki lukuisia uudistuksia sekä ulkoasussaan että ominaisuuksissaan. Keväällä 2017 uusimme projektipankkimme ilmeen, [...]