Skip to content

Takaisin

#meniiniläiset Hannele Aaltonen ja Eveliina Kotro

Kopio Niinin NiiniShop-verkkokauppapalvelujen työryhmästämme monelle asiakkaallemme on jo tullut tutuksi myyntijohtaja Kimmo ja digituotepäällikkö Jani. Me, Hannele Aaltonen ja Eveliina Kotro, olemme kuitenkin tämän työryhmän moottori – se, mitä löytyy konepellin alta. Me pidämme huolen kauppojen teknisestä ja visuaalisesta toteutuksesta. Kun myyjä ja asiakas ovat sopineet uuden verkkokaupan luomisesta ja toimittaneet meille tarvittavat tiedot sekä materiaalit, alkavat pyörät pyöriä ja hihat heilua.
Tutustumme ensiksi asiakkaan graafiseen ohjeistukseen, ja vaikka sitä ei aina olisikaan saatavilla, pyrimme luomaan kaupoista miellyttävän näköisiä sekä asiakkaan brändi-ilmeen mukaisia. Koemme, että kauppojen visuaalisuus on tärkeä osa sen käytettävyyttä. Silloin asiakas tuntee kaupan omakseen ja sieltä tilaaminen on sujuvampaa.

Verkkokauppojemme pohjana toimii ulkopuolisen palveluntarjoajan alusta, mutta kunkin kaupan rakenne yksilöidään asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Olemme rakentaneet niin pieniä, muutaman perustuotteen kauppoja, kuin suuria kokonaisuuksia, joista asiakkaat voivat tilata kaikki markkinointimateriaalinsa käyntikorteista messujulisteisiin. Niinä päivinä, kun emme työstä uusia verkkokauppoja, ylläpidämme jo olemassa olevia mm. päivittämällä tuotteita aina tarpeen vaatiessa. Kerran viikossa kokoonnumme muun työryhmän kanssa käydäksemme yhdessä läpi eri kauppojen tilanteet ja ideoimme uusia tuoteratkaisuja.

Varmasti paras juttu mielenkiintoisen työn lisäksi on se, että meistä on tullut ystäviä työajan ulkopuolellakin. Usein yhteisiin illanistujaisiimme liittyy mukaan myös graafinen suunnittelijamme Kia. Vapaalla meitä yhdistää intohimo taiteeseen ja sen tekemiseen. Hannele harrastaa saven veistoa ja piirustelua sekä opiskelee työn ohella julkaisugraafikoksi ja Eveliina taiteilee sarjakuvastrippejä ja maalaa akryyleilla aiheita, joissa usein rikotaan todellisuuden rajoja. Hauskoja vapaa-ajan aktiviteetteja molemmille ovat myös keilaus ja karaoke/Sing Star. Yhteiseksi motoksi on muodostunut sanonta ”naurattaa kuin virtsanäyte viskilasissa”, joka sopii niin hyviin kuin huonoihinkin päiviin.

Hannelen silmäterä on harmaatiikeri Tapio, todellinen herrasmieskissa, joka on valloittanut sydämiä jo kymmenen vuotta. Eveliina kasvattaa chilejä ja syksyllä onkin tiedossa sadonkorjuujuhlat kavereille, missä rohkeimmat pääsevät toivottavasti maistamaan yhtä maailman tulisinta chililajia, Fataliin Gourmet Jig Saw’ta.

Löydät meidät Linkedinistä:
https://www.linkedin.com/in/eveliina-kotro
https://www.linkedin.com/in/hannele-aaltonen

#pioniinit #meniiniläiset #paino_ideallesi #kopioniini

Aihealue: MENIINILÄISET

Puhu painoa - lyhyt oppimäärä painotuotteiden sanastosta

Oletko tilaamassa painotuotteita, mutta osa tuotteisiin liittyvästä sanastosta on täyttä siansaksaa korvillesi? Vaikka painotalon työntekijät pyrkivät puhumaan asiakkaiden kanssa ns. arkikielellä, voi joukkoon eksyä jokunen pätkä ammattisanastoa. Kokosimme blogiin listan yleisimmin esiintyvistä termeistä, joiden tunteminen helpottaa asiointia painotalon kanssa. Nappaa termit muistiin!

Lue lisää

Haku päällä! Oletko sinä etsimämme IT-tukihenkilö?

Etsimme meille Niinille äitiysloman ajaksi IT-tukihenkilöä Helsinkiin työskentelemään n.25h/vko viikossa. Oletko sinä etsimämme aktiivinen ja ratkaisukeskeinen IT-asiantuntija? Lue lisää avoimesta työpaikasta!

Lue lisää

Ekologiset painotuotteet - onko sellaisia?

Vihreät arvot ovat tärkeitä kaikenlaisessa kuluttamisessa. Ekologisia valintoja ja toimintoja pyritään tekemään entistä enemmän kaikilla elämän osa-alueilla - niin myös yritysmaailmassa ja siellä lähes välttämättömissä mainosmateriaaleissa. Mutta voiko painotuote olla ekologinen? Tästä artikkelista voit lukea meidän vinkkejä siihen miten voit vaikuttaa painettavien mainostuotteiden ympäristöystävällisyyteen!

Lue lisää

Aloittava yrittäjä, kaikesta ei tarvitse selvitä yksin – tutustu painotalojen tarjontaan

Asteletko yrittäjyytesi ensimmäisiä askeleita? Paljon on tapahtunut, että olet päässyt tähän pisteeseen ja paljon tulee varmasti vielä tapahtumaan. Yrityksesi on nyt totta ja olemassa, mutta se ei kuitenkaan pelkästään riitä. Se pitää saada olemaan olemassa myös tuleville asiakkaillesi.

Lue lisää